piątek, 15 lipca 2016

LBA #6

Hej kochani ja tylko tak na chwilę.
Zostałam nominowana przez kochaną Zakręconą Pozytywnie z bloga {link}
Zapraszam do LBA moich marków nocnych, którzy jeszcze siedzą na internetach chociaż już dawno po dobranocce.

1. Jak zaczęła się twoja przygoda z bloggerem?

Stwierdziłam, że chcę się sprawdzić i zobaczyć jak to jest prowadzić bloga.
Zawsze chciałam to zrobić i... Założyłam bloga.


2. Czy uważasz się za dobrego pisarza?

Uważam, że jeszcze muszę się wiele nauczyć i ciągle jestem w trakcie poznawania uroków blogowania.

3. Jakie tematyki bloga czytujesz?

Głównie opowiadania o paringach z Violetty. Leonetta, Jortini... xD

4. Lubisz czytać książki?  Jeśli tak, to jakie gatunki?

Uwielbiam. Nie wyobrażam sobie życia bez książek. Głównie czytam takie typowe romansidła czy wyciskacze łez.


5. Co daje ci blogowanie?

Myślę że się spełniam. Mam swoją pasję, swoje zajęcie, coś co jest tylko moje.

6. Czy publikujesz jeszcze gdzieś opowiadanie? Lepszy wattpad czy blogger?

Nie, tylko na tym blogu. Nie używam Wattpada więc nie mogę ocenić.


7. Wiążesz przyszłość z pisaniem?

Nie wiem. Nie wiem co będę robiła w przyszłości i czy to co teraz robię będzie moim sposobem na życie za kilka lat.

8. Co planujesz w przyszłości?

Nie myślę o tym. Żyję chwilą i niczego nie planuję, bo boję się, że życie pokrzyżuje mi plany.


9. Masz jakieś pasję lub hobby?

Uwielbiam malować paznokcie i chyba robię to całkiem nieźle xD Zalicza się to do hobby? xD


10. Bez czego nie możesz żyć?

CZOKOLATE A CZOKO CZOKO LATEE


11. Twoje największe marzenie?

Chcę być szczęśliwa i tyle.



Nie nominuję nikogo. <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
.
.
.
.
.
template by oreuis