środa, 6 lipca 2016

Notatka - Dlasze funkcjonowanie bloga. NIE POMIJAJ

Witam kochani.
Jest to notatka organizacyjna, chcę wyjaśnić w niej parę rzeczy.
Po pierwsze.
Bardzo dziękuję Oreuis z bloga {link} za przewspaniały szablon, w którym jestem total in love <3
(Taki szpan angielskim XD)
Jak wy oceniacie nowy wygląd?
Po drugie.
Uwaga znowu będę narzekać.
Jetem lekko załamana ilością komentarzy pod najnowszym OS i epilogiem.
Jak się was nie zaszantażuje to nie piszecie komentarzy.
Trochę przykro.
Po trzecie.
Minął niedawno rok odkąd jestem tutaj z wami na bloggerze.
To dla mnie niesamowite jak to wszystko szybko minęło i jak wiele się zmieniło.
Chciałabym podziękować Wam wszystkim razem i każdemu z osobna <3
Ps. Ten OS, który dodałam miał być właśnie na rok bloga, tylko że wyleciało mi to z głowy i zapomniałam o tym napisać xD
Po czwarte.
Blog.
Rozdziały znaczą pojawiać się za dwa tygodnie ponieważ wyjeżdżam na wakacje w tym tygodniu i nie będę miała nawet jak dodać prolog (który już czeka w wersjach roboczych).
I teraz bardzo ważne.
Chcę zmienić nazwę bloga.
I teraz pytanie czy mogę to zrobić ponieważ mam wątpliwości czy na pewno wszyscy będę mogli odszukać mój blog jeśli zmienię nazwę.
Napiszcie co o tym sądzicie.
Niedługo również zmieni się moja nazwa na blogerze.
Więc podsumowując notatkę:
Zmiany, zmiany, zmiany xD
Pozdrawiam <3 Udanych wakacji <3

7 komentarzy:

  1. Tysiu mój koffany! ❤

    Szablon jest po prostu taki aahgsysbdyxdnxjuddnd 😍😍💕💕
    Zakochałam się w nim 😍😍😍😍
    Ciii...ty nic nie wiesz 😂

    Co do zmiany nazwy bloga to jeśli nadal będziesz udostępniała posty na Google+ to możesz zmieniać, ale jeśli inni będą mieli problem ze znalezieniem Twojego bloga to będzie kiepsko. Nie wiem, co Ci mogę doradzić.
    Blog będzie teraz o Leonetcie.
    Leoniasty(szablon) taki awwwww 💕
    Mi jest obojętne czy zmienisz czy nie aczkolwiek pewnie niektórzy stwierdzą żebyś tego nie robiła. 😄
    To Twoja decyzja, a ja głupi Miś Madiś nie potrafię Co pomóc. 😞

    Co do komentarzy to one raz są raz ich nie ma. Nie mam pojęcia z czego to wynika. Komentarze to uśmiech na twarzy, ale nie piszesz dla nich tylko dla nas i dla siebie przede wszystkim. Wkładasz w to serduszko i wychodzi ci świetnie.

    Gratuluję roku bloga Tysiu!💕💕

    Koffam! ❤
    Ja z Tobą zostaje. Nigdzie się nie wybieram żeby było jasne.
    Nowa nazwa na bloggerze?
    Aaaa już się nie mogę doczekać.

    Udanych wakcji skarbie i wróć w całości 😄😍💗

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Ciebie należy decyzja, jednak kto będzie chciał, ten znajdzie. A ja jestem w tej grupie. Poniewaz nie mogę się doczekać nowej historii. Ale myśle, ze jak pedziesz udostępniać na google+,to nie będzie problemu.
    A szablon.
    P a d ł a m
    Ja tez za nim szaleje!!!!
    Czekam na prolog i zmiany.. I kocham i całuje
    ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Ciebie należy decyzja, jednak kto będzie chciał, ten znajdzie. A ja jestem w tej grupie. Poniewaz nie mogę się doczekać nowej historii. Ale myśle, ze jak pedziesz udostępniać na google+,to nie będzie problemu.
    A szablon.
    P a d ł a m
    Ja tez za nim szaleje!!!!
    Czekam na prolog i zmiany.. I kocham i całuje
    ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny szablon *.*
    Co do nowego odpowiadania, to nie mogę się doczekać <3
    Śmiało zmień nazwę, jeśli ktoś chce czytać to co napiszesz z pewnością znajdzie bloga ;)
    Buziaki ;***
    P.S. Zapraszam do siebie :*
    http://niepatrzwsteczhistoriajortini.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. szablon jest nieziemski *.*
    opowiadanie na pewno będzie ciekawe!
    Życzę weny! :* <3
    ps zapraszam do siebie: http://lostprincess96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA :)

    http://wszystko-zacznie-sie-od-nowa.blogspot.com/2016/07/nominacja-do-lba.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

.
.
.
.
.
.
template by oreuis