sobota, 16 lipca 2016

00 - PROLOG


Jesteś moim mrokiem i w ciemności widzę tylko ciebie.
Jesteś podmuchem wiatru, który pcha do przodu moje żagle, ale gdy ciebie nie ma z nieba znikają wszystkie czarne chmury.
Jesteś skałą, która trzyma mnie w całości, ale mój umysł rozbija się gdy zetknie się z twoimi ostrymi krawędziami.
Jesteś światłem, które oświeca mi drogę, jednak gdy znikasz słońce wychodzi zza chmur.
Jesteś moim jedynym paliwem, ale gdy cię zabraknie staję się samowystarczalna.
Jesteś piorunem, który daje mi energię, ale jednocześnie wypala mnie od środka.
Jesteś schodami prowadzącymi do raju, lecz wchodząc po nich jednocześnie spadam coraz bardziej w dół.
Jesteś fatamorganą, w której zawsze dostrzegam twoją twarz.
Jesteś moim Aniołem Stróżem, który zgubił drogę i błędnie mnie prowadzi.
Jesteś kolorem mojej krwi, lecz gdy cię nie ma staje się on bardziej wyrazisty.
Jesteś pancerzem, w który bezwzględnie uderza codzienność.
Jesteś moim spokojem, ale po tobie zawsze następuje burza.
Jesteś moją gwiazdą, która spada z nieboskłonu z niewyobrażalną prędkością.
Jesteś lustrem, w którym widzę swoje rozdarte myśli.


Jesteś bólem, który rozrywa mnie na strzępy od środka, jednak twój dotyk sprawia mi przyjemność.
Jesteś niebezpiecznym zakrętem, ale gdy się do ciebie zbliżam mój umysł zwalnia.
Jesteś ślepą uliczką bez wyjścia, jednak po pewnym czasie sama znajduję w tobie drogę.
Jesteś bezksiężycową nocą, jednak za tobą zawsze pojawia się dzień.
Jesteś uderzeniem, przez które tłukę się jak kruche szkło, jednak dzięki temu jestem jeszcze bardziej wytrzymała.
Jesteś maską, która zakrywa moją naturę i moje wszystkie słabości.


Jesteś mną, lecz prawdziwa ja już dawno zniknęła z tego świata.   

***

Melduję się z nowiuśkim opowiadaniem.
Nawet nie wiecie jak się stresuję i nadal ręka mi się trzęsie i zastanawiam się czy wcisnąć przycisk "opublikuj".
Mam chyba jeszcze większego nerwa niż przy publikowaniu pierwszego prologu.
Nie wiem jak ocenicie nowe opowiadanie i mam nadzieję, że wam się spodoba.

Jest inne niż tamto. Myślę, że dojrzalsze i to chyba oczywiste, bo sądzę, że dużo się nauczyłam przez ten rok prowadzenia bloga. 
Prolog może niewiele wam wnosi i mało nakreśla o czym będzie opowiadanie, ale spróbujcie odnaleźć jego sens. Nie bez powodu jest podzielony na takie części, wszystko ma swoje znaczenie.  I jeśli mogę was o coś prosić, to przeczytajcie ten prolog ze zrozumieniem .
Nie czytajcie tego powierzchownie tylko zagłębcie się w tekst.
Zapraszam również do nowej zakładki {link} jeśli chcecie się czegoś więcej dowiedzieć o opowiadaniu.
PS. Czy tylko ja uważam że ten gif idealnie pasuje do prologu? XD
             

15 komentarzy:

  1. Piękny!
    Spodziewałam się z Twojej strony petardy i ją dostałam!
    Prolog dużo nie mówi, ale o to przecież chodzi, prawda?
    Nie mogę się doczekać jak opublikujesz jedyneczke!
    To będzie bomba!
    A teraz już wiem,że całe opowiadanie będzie strzałem w dziesiątkę 💕💕

    Kocham!

    Ściskam, Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne <33 Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie sie parówką zakrztusiłam xd
    Cudowny *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny prolog <3
    Z niecierpliwością będę czekała na każdy z rozdziałów, już to czuję ;*
    Masz talent *.*
    Mam nadzieję, że pierwszy rozdział już za niedługo ;**
    Buziaczki ;**
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie się zapowiada *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Prolog wspaniały! Opowiadanie bardzo dobrze się zapowiada. Czekam na pierwszy rozdział, nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Witaj!
      W końcu po dwóch dniach postanowiłam zabrać się do kupy i wziąć się za komentarz.
      Powiem szczerze, prolog jest niespotykany i bardzo interesujący.
      Jak na sam prolog, zaintrygował mnie bardzo.
      Mam nadzieję, że reszta opowiadania będzie równie interesująca!
      Nie wiem czemu się denerwowałaś. To co opublikowałaś jest naprawdę świetne.
      Czekam z niecierpliwością na jedynkę :)
      Pozdrawiam i zapraszam do siebie (chociaż nie mam takiego talentu xd)
      Shoshano aka Kerry aka Kercia aka Paw aka Ludź aka MAŁPA

      Usuń
  8. Cudowny
    czekam na jedyneczkę:*

    Gabi:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny prolog !
    Ugh, jestem na koloni i z braku czasu i tez weny dzis krótko skomentuje.
    Przepraszam, ale raczej rozumiesz xdd
    Świetny ten prolog!
    Pięknie napisany!
    Weny życzę na nowe opowiadanie! 💖
    Rosee

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten prolog ♥
    Czekam na 1 <3
    Emily ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny! czekam na jedynkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno znalazłam twój blog i czytałam wszystko od początku. Wszystkie rozdziały są wspaniałe! Pięknie piszesz. A co do prologu to nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału!

    OdpowiedzUsuń

.
.
.
.
.
.
template by oreuis