sobota, 7 maja 2016

LBA #3 i LBA #4

Hej kochani. Dzisiaj tak wyjątkowo zamiast rozdziału dodaje LBA, do którego zostałam nominowana przez moją Rosee oraz Patty .
Także nie przedłużają przechodzimy do pytań.

1. Co lubisz robić najbardziej?

Nie wiem, co lubię robić najbardziej. Mam masę zainteresowań i nie potrafię skupić się na jednej rzeczy XD


2. Co sądzisz o moim blogu?
Trafiłam kiedyś na niego, ale potem link mi gdzieś uciekł, jednak teraz już wszystko nadrobiłam.
<333 Świetnie piszesz ;*


3. Gdybyś spotkała Jorge i Tini jakie pytanie byś im zadała?

Ze swojego doświadczenia wiem, że pewnie gdybym ich spotkała zaczęłabym się jąkać i nie wiedziałabym jakim językiem mam mówić. (Jak spotkałam Samu mówiłam do niego w trzech językach i chyba nawet jeszcze po niemiecku coś powiedziałam) XD


4. Ile masz lat?

Tajemnica zawodowa XD


5. Lara VS Gery. Która i dlaczego?
Obie postacie nie przypadły mi do gustu, bo rozdzielił mi Leonette jednak chyba wolałam Larę.
Dziewczyna ma cudowny charakter i ogólnie kochana osóbka.


6. Skąd czerpiesz pomysły?Same przychodzą. Czasem napotkam jakiś cytat i wymyślam do niego jakąś scenę, gdzie można by go użyć lub oglądając jakiś film, czytając książkę...


7. Dlaczego zaczęłaś pisać opowiadanie?

Kiedyś trafiłam przypadkiem na jakiś blog, ogólnie przeczytałam tam tylko OS, a potem zaczęłam czytać blogi nałogowo i stwierdziłam, że sama chciałabym spróbować zacząć pisać. Zawsze z łatwością pisało mi się wypracowania i chciałam się sprawdzić. Ogólnie jestem taką duszą artysty XDD


8. W jakim mieście mieszkasz?

Nibyladnia, ale ciii bo się wyda.

9. Masz zwierzątko?


Mam dwa psy i brata liczy się? ;3


10. Jaki powinien być ideał chłopaka?


Taki Leon XD A tak na serio to nie mam ideału, każdy jest wyjątkowy w tym kim jest i nie mam swojego typu. (Ale jaki mi załatwisz takiego Leosia to nie pogardzę xD)


11. Jaki był pierwszy blog, który przeczytałaś?

Nie pamiętam linku, ale wiem, że jak już pisałam przeczytałam na tym blogu tylko OS i się przy nim poryczałam. A potem czytałam jeszcze jednego, gdzie dziewczyna dodawała rozdział raz w miesiącu, a potem zawiesiła bloga. Cóż nie mam pamięci do linków XD

~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~

1. Czy od początku lubiłaś Violettę? Oglądałaś ją od początku?

Pamiętam jak zobaczyłam jej zwiastun. Siedziałam na podłodze i powiedziałam do mamy takie coś "To może być fajne". A potem obejrzałam pierwszy odcinek i potem nie oglądałam Violetty przez jakieś dwa tygodnie bo godzina mi nie pasowała, a następnie nadrobiłam wszystko i oglądałam ją na internetach XD

2. Czy kiedyś miałaś wątpliwości co do pisania?

Tak. Na początku nie byłam przekonana czy aby na pewno mam zakładać tego bloga, ale teraz też je mam, jednak tak bardzo się do tego przywiązałam, że chyba nie jestem wstanie się z tym rozstać.

3. Co sprawa ci radość w pisaniu?

Chyba to, że mogę wymyślić własną historię, która jest tylko moja i to, że mogę po prostu przełożyć wszystko to co myślę, bo przecież tak naprawdę każdy w swoim opowiadaniu ukazuje swoje prawdziwe oblicze i duszę.

4. Od kiedy prowadzisz bloga?

Niedługo będzie roczek aww <3

5. Malujesz się? *Jaka ja pomysłowa o boże*

Nie xD Naturalność przede wszystkim ;3  I tak kochanie jesteś bardzo pomysłowa XD

6. Największe twoje marzenie?

Chcę być po prostu w pełni szczęśliwa.


7. Masz płytę Tini? Która piosenka podoba ci się najbardziej?

Nie mam. Oprócz duetu Leonetty kocham Lo que tu alma escribe lub jej inglisz wersje XD
Ta piosenka jest taka magiczna.


8. Pisałaś coś kiedyś na siłę?

Tak. Parę rozdziałów, do których nie miałam w ogóle głowy i do dzisiaj nie mogę na mnie patrzeć, bo wydają mi się okropne, to był czas kiedy zastanawiałam się nad zaprzestaniem pisania.

9. Jak masz na imię?
Alfons <3


10. Podoba ci się mój blog? Zmieniłbyś coś?

Kochanie, dobrze wiesz, że uwielbiam twój blog <33 Nie zmieniłabym totalnie nic ;*



Nie gniewajcie się, ale nie nominuje nikogo. Nie mam głowy do wymyślania pytań <33
A tak w ogóle to polubiłam te LBA XD

2 komentarze:

.
.
.
.
.
.
template by oreuis