środa, 11 maja 2016

LBA #5



Hello. Nie za często dodaje te posty? XD
Zostałam nominowana przez moją Lil ly
Zapraszam więc do LBA >>>>>>





1. Masz jakichś idoli poza Violettos?

Mam czekoladę <3

2. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?

Głównie to wszystko cokolwiek stworzą moi idole i co wpadnie mi w ucho xD

3. Co sądzisz o moim blogu? Chciałabyś tu wprowadzić jakieś zmiany?

CUDOWNY. I masz nic nie zmieniać cfelku ;*

4. Masz jakąś/jakieś pasje?

Uwielbiam malować paznokcie liczy się ? XD

5. Na płycie TINI, wolisz wersje piosenek po angielsku czy hiszpańsku?

Zależy których piosenek, czasem podobają mi się dwie wersję, ale myślę, że hiszpański siempre en mi corazon. <3

6. Jeśli masz twittera, masz swoją fav twitterowiczkę?

Mam TT #szpan XD Ale nie mam żadnej fav .

7. Ulubiona potrawa?

CZEKOLADA

8. Jaki masz kolor oczu?

Nigdy tego nie wiedziałam XD I chyba nikt tego nie wie, coś między niebieskim, zielonym, szmaragdowym i błękitnym ;3

9. Opisz siebie w trzech słowach.

CZE-KO-LA-DA upss, to cztery słowa.

10. Czy kiedykolwiek spotkałaś/widziałaś kogoś z obsady?

Widziałam Samu (Zachowałam się jak totalna idiotka nie będę o tym opowiadać) no i widziałam wszystkich na VL

To chyba na tyle <3
Będę zła i nie będę nikogo nominować ;c
Nie gniewać się ;*
Rozdział chyba pojawi się w sobotę <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
.
.
.
.
.
template by oreuis