piątek, 11 marca 2016

LBA #1

Zostałam nominowana do LBA przez Pozytywnie Zakręconą z bloga
(Nie jest to blog o Leonettcie , ale może znajdą się tu jacyś fani Laury Marano i Rossa Lyncha.)
A więc korzystając z tego, że mam wolny czas (dzięki Bogu mam rekolekcje ;3) odpowiem na pytania. Jeśli chcecie mnie trochę poznać to zapraszam (Nie jestem specjalnie ciekawą osobą xD) ;*

1)Jak długo prowadzisz bloga?


Za parę miesięcy będzie rok <3 (Już rok się ze mną męczycie, długo wytrzymaliście ;3)

2)Jakie są twoje zainteresowania?

Uwielbiam malować paznokcie, liczy się? xD

3) Gdzie chcesz pojechać w wymarzoną podróż?

Do Latynoskich państw. Nie pogardzę Argentyną i Meksykiem xD

4)Ulubione zwierzątko?

Ciastka. Tak ciastka to zwierzęta nie znacie się ;3

5)Jaki jest twój ulubiony aktor/piosenkarz?

Nie mam ulubionego, za dużo ich, ale chyba gdybym musiała wybrać to Lodzia XD

6)Największa wtopa? 


Omińmy to pytanie XDD

7) Dlaczego zdecydowałaś się na założenie bloga? 


Chyba dlatego, że lubię pisać (co z tego, że mi nie wychodzi pff) i sprawia mi to przyjemność.

8) Bez czego nie możesz żyć? 

Czekolada XD

9)Co lubisz robić w wolnym czasie?


Przechodzić z kanapy na fotel ;3 #KreatywneZajęcia

10)Z czego czerpiesz inspiracje?

Zwykle z książek, które czytam.

11) Wyobrażasz sobie nie pisać bloga? 

Myślę, że już tak się do tego przywiązałam, że chyba nie potrafiłabym przestać.


Miałam nominować 11 osób, ale myślę, że kontinuum czasoprzestrzenne się nie załamie kiedy nominuję tylko 5 osób xD

* Maddy (dla mnie nadal Królik <3) z bloga
* Cysia z bloga
* Violetta Vilu z bloga
* Rosee z bloga
* Żelcia Boom z bloga

Moje pytania :
1. Kto wie o tym, że prowadzisz bloga?
2. Twoja ulubiona książka.
3. Ciastko czy czekolada?
4. Ulubiony autor .
5. Ulubiony cytat.
6. Miałaś kiedyś wątpliwości i chciałaś usunąć bloga?
7. Ile masz wyświetleń na blogu?
8. Ile masz komentarzy na blogu?
9. Czego nigdy nie zrobisz?
10. Twój największy wyczyn?
11. W skali od 1-5 jak oceniasz mój blog? Co bym miała w nim zmienić?


5 komentarzy:

  1. Dzięki misia za nominacje! <3
    Jesteś kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak czytałam te twoje odpowiedzi to śmiałam sie jak głupia. Jesteś świetna ^^
    Dziękuje za nominacje ;*
    Rosee

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyśka udusze! Mimo to skarbie dziękuję za nominacje 😘😘
    Mordka mi się śmieje jak czytam ro, co napisałaś 😂

    Kocham! ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah dziękuję za nominacie! Zrobię to tylko gdy laptop zacznie działać czytaj kciuki

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka! Zostałaś nominowana jeszcze u mnie Misiu. <3

    OdpowiedzUsuń

.
.
.
.
.
.
template by oreuis