niedziela, 13 marca 2016

LBA #2

Nie nudzę Was już tym opowiadaniem o sobie?? xD
Zostałam kolejny raz nominowana do LBA, jednak tym razem przez kochaną Dominikę Verdas, która nareszcie wróciła do żywych, z bloga.
Także... Zapraszam ;*

1. Co sądzisz o przyjmowaniu uchodźców?

Ummmm....TAK??

2. Jaką najbardziej ekstremalną rzecz chciałabyś zrobić?
Dzisiaj tańczyłam "Kaczuszki" w stroju kurczaka.
Tego chyba nic nie pobije XD

3. Prędzej założyłabyś szpilki czy koturny?
Koturny xD (Ale i tak wolę trampki)

4. Twoje ulubione opowiadanie.
Tajemnica narodowa ;3

5. Co wyzwala w Tobie pozytywne emocje?
Zdjęcia Jortini, ale ciii.  (Ostatnio jak ich zobaczyłam na zdj to ugryzłam się w język -_-)

6. Miałaś kiedykolwiek styczność z jakąś sławną osobą?

Spotkałam Samu <33 Awww przytuliłam go i ogólnie zaczęłam do niego gadać po polsku, hiszpańsku, angielsku i chyba nawet niemiecku xDD (Mnie nie ogarniesz) a on kochany totalnie nie wiedział o co chodzi, ale i tak słodko się uśmiechał i potakiwał <33

7. Uprawiasz jakieś sporty? Jeśli tak to jakie?


Biegam. Z salonu do mojego pokoju i z powrotem :3

8. Oddałabyś za kogoś życie?
Tak. Czekolada.

9. Wolałabyś być miliarderką czy być wolną od świata?
Zawsze chciałam być jednorożcem, ale jeśli nie mogę go wybrać to chciałabym być wolną od świata.

10. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

Jejku, nie wiem. Lubię pisać i chciałam się z kimś tym podzielić.

11. Hejtował Cię kiedyś ktoś? Lub hejtował twojego bloga?
Tak XD Ile razyyy xD


Okej to tyle. <33
Nominuję :
*Violetta Vilu z bloga
*Natalka ;3 z bloga

2 komentarze:

  1. Pytanie poza konkursem😀
    Tyśka coś ty brała? Dasz mi namiary do tego dilera?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzia za nnominację ^^
    A Maddy dobrze gada xD Tysia dawaj namiary na dilera, bo przyda się :'D

    OdpowiedzUsuń

.
.
.
.
.
.
template by oreuis