środa, 30 grudnia 2015

Notatka




Hej!
Ja dzisiaj tylko tak na szybko, bo nie chcę Wam zajmować cennego czasu, na czytanie długich i bezsensownych notatek.
Po pierwsze:
Ostatnio, w tamtym tygodniu, nie pojawił się rozdział.
Wiem, jestem tego całkowicie świadoma.
Ja naprawdę nie mam pojęcia, jak to się stało.
Myślałam, że w sobotę mamy coś na kształt wtorku, albo środy, przyrzekam.
To chyba wszystko przez Święta, które mi namąciły w głowie.
Oczywiście też nie miałam za dużo czasu na pisanie, bo nie oszukujmy się nie chciałam siedzieć z laptopem przy gościach.
*Koniec moich usprawiedliwień.*
Rozdział pojawi się na pewno w tą sobotę. Także wyczekujcie ;)
Po drugie [WAŻNIEJSZE]
Jutro jest ostatni dzień kiedy można wysłać pracę na konkurs!
To już jest ostatni termin i na pewno nie będzie przedłużany.
Więc czekam tylko do jutra!martynaosiek2@gmail.com
Podaję Wam jeszcze raz mój adres, żebyście nie musieli za dużo szukać.
Okej to chyba na tyle. Do soboty <3

8 komentarzy:

  1. Dzisiaj późnym wieczorem spodziewaj się mejla ode mnie! Z moim konkursowym szotem. ^^

    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Już myślałam ze cos sie stało
    Czekam na rozdział ❤️
    Pozdrawiam Rosee

    OdpowiedzUsuń
  3. Ups xD A do której godziny? Jeju, postaram się, ale nie obiecuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz do samego końca dnia ;*
      Nawet jak dojdzie o 24.01 to spoko XD
      Byle doszedł puki nie zajrzę w komputer, a ja wstaję około 12 po Sylwestrze, także XD
      Masz czas ;*

      Usuń
  4. O mamo nie mogę się doczekać rozdziału i wyników konkursu <333
    Kocham
    Całuje
    Pozdrawiam ;*
    Nati ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyślę OSa! Szęśliwego!
    LL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem!
      Wam wszystkim życzę szczęśliwego nowego roku, żeby był jeszcze lepszy niż poprzedni kocham Was <3
      Ps Czekam na OS ;*

      Usuń
  6. Już wysłałam ^^ Mam nadzieję, że dotarło ;)

    OdpowiedzUsuń

.
.
.
.
.
.
template by oreuis