środa, 9 grudnia 2015

WAŻNE -Do odważnych świat należy [Aktualizacja]



    Od razu zacznę, że długo się nad tym zastanawiałam.
Ten post już od paru dni gościł w moich kopiach roboczych.
Więc nie zawieszam, nie usuwam ani nie odchodzę z bloga.
Przepraszam, ale nie tym razem XD Musicie się ze mną jeszcze męczyć <3
Ale oczywiście miałam się tu nie rozpisywać i nie zanudzać Was, jednak mi to nie wyszło.
Żeby już nie przedłużać:
Organizuję konkurs na OS.
Nie wiem, czy będą jacyś chętni, jednak mam ogromną nadzieję, że tak.
Wierzę w Was <3
OS może być już opublikowany na waszym blogu, możecie go również napisać tylko na tę okazję.
Jeśli macie jakieś pytania to możecie mi je zadać w komentarzu, na moim [ASKU], lub wysłać e-maila.
Oczywiście jeśli zgłosi się mniej niż cztery osoby konkurs się nie odbędzie.
Od razu mówię, że nie ma się czego bać <3 Ja nie gryzę, a nawet jeśli, przez internet to nie możliwe :')))
Zapraszam wszystkich do wysłania swoich prac! Z chęcią je wszystkie przeczytam. A teraz formalności:
-OS może być o każdej parze, byle byłaby związana z serialem Violetta i aktorami z tego serialu.
Czyli np. Dieletta, Leonetta, Naxi, Caxi, Jortini, Jorvica, Ruggelaria itd...
-OS może być już opublikowany na waszym blogu.
-Opublikuję najlepsze trzy.
-Wysyłać możecie je na mój adres e-maila martynaosiek2@gmail.com
-Termin wysyłania prac to 8 grudzień 2015.
    *Nagrody! 
                                                                 -1 miejsce:
                                                ~ Promowanie bloga przez miesiąc
                                                   ~ Opublikowanie OS na blogu
                                                        ~ Dedykacja rozdziału.
                                                                 -2 miejsce:
                                               ~ Promowanie bloga przez 2 tygodnie
                                                   ~ Opublikowanie OS na blogu
                                                                 -3 miejsce:
                                                       ~ Dedykacja rozdziału
                                                    ~ Opublikowanie OS na blogu




[EDIT] Ostatecznie termin wysyłki przesuwam na koniec grudnia i to już jest ostatni czas na wysłanie. ;*
Czyli 31 grudzień.




5 komentarzy:

  1. Nie obiecuje , ale postaram się wziąć udział.
    Aaa I juz się bałam, że planujesz zawiesić!
    Nie przerzylabym tego! Wystarczająco w niepewności mnie trzymasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisze i mam nadzieje ze uda mi sie w końcu skończyć .-.
    Pozdawiam Rosee

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbieram się i zebrać się nie mogę.
    Może mi zasadzisz kopniaka to pomoże??

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział <3 Mam pytanko, ale napiszę ci je na e-mailu ;*
    Nati ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

.
.
.
.
.
.
template by oreuis